Bilder

Långt som vanligt mellan inläggen här men livet med mor och dotter röd rullar på utan problem, jag vet att jag tjatar men fortfarande är lillan helt klart den lättaste valp jag haft – bäst att vila sig i form för unghundstiden lär ju bli jobbig för att väga upp för att hon är så enkel nu. 😉

Nu har jag suttit större delen av dagen och fixat med bilder från första delen av september så ork att skriva så mycket finns inte. Klicka som vanligt på bilderna för att se fler!

1 september och första valpträffen för ett par av Neas valpar – Whiskey och Noah – samt ett par av Moiras – Gossip och Shelia;

1 september promenad i skogen hos Helena och Steffen och sedan kräftskiva;

2012-09-06 Promenad i skogen här hemma med tjejerna;

2012-09-08 Passivitetsträning och ett par bilder från jaktträningen som jag, Hanna och Linda hade under lunchpausen vid jaktprovet där vi var med som publik;

2012-09-09 Svampplockspromenad med Åsa och miljöträning för Moira och Rut vid terrängritstävling;

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

