Kort rapport från svampskogen

En riktig uppdatering med bilder från senaste veckorna osv ska göras så snart jag tar mig lust 😉 att sätta mig framför datorn. Just nu befinner sig jag, Qins (som är hos oss några dagar pga löp), Moj samt Gos ute i kantarellskogen – höstisarna har kommit 🙂 – samtidigt som vi fått massa skotträning från den närliggande skjutbanan på köpet. Första gången lillan hör skott och hon reagerade precis som förväntat och som sin mormor och mamma reagerar, med andra ord ingen reaktion överhuvudtaget. 😀

Som sagt bilder kommer, så länge får ni njuta av en bild på den duktiga, passiva Agildestrion – två ligger och softar och en tvärsover i mitt knä sen en dryg timme tillbaka – mormor Qinsi (Agildes första kull mellan Zarina och Jimi), mamma Moira (Agildes andra kull mellan Qinsi och Darwin) samt pluttan Gossip (Agildes sjätte kull mellan Moira och Mister);

20120827-171556.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Promenad, Valp, Vardag

Kommentera

