Bilder på de små

Jag har lagt upp lite bilder på de små från i helgen när jag och Hanna var ner till Motala. Klicka på busungarna för att se alla;

Enskilda bilder på alla små samt lite mer information om vad som hände i helgen kan ses på kennelbloggen. Jag har även lite filmer liggande som jag hoppas kunna hinna lägga upp imorgonkväll efter jobbet (trots avsaknad av hund den här veckan så bara rinner timmarna iväg efter jobbet). 🙂

Så mycket träning i helgen blev det dock inte, ingen lydnad överhuvudtaget men däremot lite jakt samt skön skogspromenad för pattlisa. Kan lova att Moira var laddad när hon fick köra lite jakt och vi tränade en del på dirigeringar samt att greppa stort och ordentligt på Ninnis stora gummiand.

Just nu längtar jag alldeles galet mycket efter bästa röd och alla de små, bitande ungarna. Jag har fått rapporter om att två av dem idag (på sin fyraveckorsdag) för första gången tagit sig ut från valplådan. Ninni berättade även att alla de små är väldigt aktiva när de far runt på köksgolvet och ett flertal av dem har igår och idag packat in IKEA-råttorna i sina små munnar och sedan sprungit fram och tillbaka i köket bärandes på mjukdjuren. ♥

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Bilder på de små

  1. Gun

    Är det någon valptik till salu?

Kommentera

