Bilder och filmer på bebisarna

Nu är jag åter hem och vänder några dagar för jobb och även om det känns jobbigt att vara ifrån alla de små och framförallt jobbigt att vara ifrån Moj så är det kanske tur, tid för redigering och att lägga upp bilder och filmer tar jag mig liksom inte nere i Motala. 😉

Klicka på sötaste lilltjejen rosa för att se fler bilder från helgen;

Under helgen gick videokameran varm – haha de övriga nere i Motala blev nog trötta på mig och mitt eviga filmande/fotande 😉 – men de små är ju så söta och även om det kanske inte direkt är kul för någon annan att kolla på de tjocka små korvarna så läggs de upp här av helt egoistiska skäl så jag i framtiden kan gå tillbaka och titta på de små! 😉

Valparna 9 dygn;

(Första måltiden utanför valplådans grisrosa väggar.)

(Fortfarande utanför valplådan och rosa tiken kämpar för att ta sig över mamma, än så länge utan resultat…)

Valparna 10 dygn;

Valparna 11 dygn;

(Första trevande försöken till att gå)

lll

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Bilder och filmer på bebisarna

  1. grattis 😉 dom ser ju bara för bedårande ut, måste vara fantastiskt när ens egna hund blir mamma 🙂 Kommer vara inne här och kika en hel del så fortsätt med film och bilder, så kul ;-))
    Kram marie

Kommentera

