Bilder och filmer på valparna 3 och 4 dygn gamla

Slänger in lite bilder här från i helgen.
Valparna tre dygn gamla i lördags (klicka på bilden för att se dem);
 Bilder från i söndags, valparna fyra dygn gamla;

Jag tog även några små filmsnuttar på de små i söndags;

Nu efter att jag fixat med bilderna och filmerna kan jag inte säga annat än att jag lääääängtar till torsdagkväll när jag åter åker ner till Motala och får träffa min älskling och det lilla sexpacket igen!!!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

