Bilder

Vistelsen ute på Ekerö blev precis som jag trodde väldigt trevlig och som vanligt känner jag mig så lugn och avslappnad när jag åker därifrån – verkligen semesterkänsla i kubik när man är där ute. Även både de röda stormtrivdes och for runt på den stora tomten samt knallade runt i vattnet, Nova gillade både platsen samt Tomas och Jessica så mycket så när vi skulle åka hem vägrade hon frivilligt följa med och fick kopplas för att jag skulle få in henne i bilen. 😉

Efter Ekerö skyndade vi hem för en trevlig promenad tillsammans med Sandra och Carina bort till Lida där Sandra tillsammans med sina föräldrar och Ellie spenderade dagen. Väldigt trevligt att ses, det var allt för länge sedan sist och nu får vi se till att det inte dröjer så länge till nästa gång.

Jag har inte ork att skriva så mycket men lite bilder från i söndags när jag och Moira åkte ner till Helena och Steffen samt från torsdagens promenad tillsammans med Linn kan ses vid klick på bilderna nedan;
 

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Bilder

  1. Anna

    Härliga nyheter på alla fronter KRAAM !!!<3

Kommentera

