Dräktig!!!

Ultraljud imorse och veterinären hittade valpar i både Moiras och Neas magar. 😀 Jag är så glad just nu och idag var även första dagen sen i lördags jag kände mig hungrig så det blev ett stopp vid Max på vägen hem från veterinären för en hamburgare.

Hela dagen sen har jag klippt gräset på min uteplats med dagens nyinköpta gräsklippare, samt satt upp stängsel och nästan dubblerat den inhägnade delen av uteplatsen så hundarna nu har runt 50 kvadrat att röra sig på. 😀

Just nu sitter vi på färjan på väg ut till Färingsö för en (förhoppningsvis och mest troligt) trevlig kväll och natt på brorsans och Jessicas landsställe med massa trevlig samvaro och god mat. Tjejerna fick komma ut en kort stund för att höra båtmotorns buller och känna vinden i pälsen, spännande och härligt tyckte båda röda. 😀

1 kommentar

Filed under Parning, Vardag

One response to “Dräktig!!!

  1. Åter igen- jag är så glad för din skull 😀 En månad kvar!

Kommentera

