Tung dag

Idag har det varit en tung och väldigt trött dag. Tror att jag hållit ”ångan” uppe nu i början av veckan och speciellt igår försökte jag hålla mig glad hela dagen (hade inte sån lust att i framtiden minnas tillbaka på min 30-årsdag som en dag med massa tårar), vilket troligen slår tillbaka nu. Som tur är är jag och hundarna bortbjudna till Kikis jobb ikväll med grillning och massa aktiviteter och det ska bli riktigt skönt att komma iväg. Dessutom stundar ju en långhelg med massa skoj; imorgon tar jag och Linn en långpromenad med tjejerna, fredag är det som sagt ultraljud och sen förhoppningsvis träffa Sandra på eftermiddagen och sen avslutas helgen med familje-/släktkalas på söndag.

Igår såg jag dock som sagt till att ha en riktigt bra dag vilket även alla underbara vänner och familj hjälpte till med! ♥ Under eftermiddagen tränade jag med båda de röda ute i solskenet. Moira var så där underbart rolig att träna med (fritt följ, inkallning, rutan och fjärren utfördes med 100% engagemang, koncentration och glädje 😀 ) och hon är verkligen mitt underbara lilla lyckopiller. Även Nova fick startat upp med lite hanterings- samt hålla föremålträning vilket så här för ett första pass gick galant och jag måste säga att än så länge flyter allt på så fint med henne här hemma och hon har verkligen visat sig vara en väldigt tillgiven och mysig liten tjej.

Som en perfekt avslutning på gårdagen åkte jag och Linn som vanligt på tisdagar och körde ett stenhårt pass i bassängen på Huddingehallen – kan lova att kroppen känns lite mör nu efter två kvällar i rad med dessa pass… 😉

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Tung dag

  1. Kämpa på vännen! ❤

  2. myrans

    Det går upp och ner, bra dagar blandade med dåliga dagar, snart blir de bra dagarna fler och fler och vi minns våra pälsklingar med glädje ist för med sorg. Det gäller bara att härda ut de dålig dagarna. ❤
    Kramar i massor!
    Åsa

Kommentera

