Talanggruppen igen

Vi fick igår det glädjande beskedet att vi kommit med i Talanggruppen igen. 😀 Eftersom Moira förhoppningsvis ska få valpar i vår/sommar så var jag osäker på om ledarna tyckte att det är bättre om en reserv hoppar in som har större chans att även delta i landskampen mot Norge i juni. Jag pratade därför med Lotta om detta igår samt mailade till Anders Kjernholm och bad dem att diskutera detta. Idag kom det glädjande beskedet att de trots risken väljer att ta oss med i truppen. 🙂 Extra glad över detta beskedet blev jag när jag nu fick pm:t och såg att Maria Brandel föreläser på lördagskvällen om ”Prestera på beställning – med fokus på andra halvan av ekipaget” och sedan får vi träna för henne på samma tema på söndags förmiddagen. 😀 😀 😀

Utöver glädjeyran går jag just nu mest runt och undrar om jag överlevde kvällens träningspass, vi var bara fyra stycken där (normalt är det tolv deltagare) och med en instruktör som vanligtvis är superhård på alla så blev det ikväll ett vanligt pass gånger hundra. Trots att jag idrottat och tränat en hel del i mitt liv så var nog det här passet det värsta (och roligaste) jag någonsin upplevt. Efter en kvart var jag så trött i armar, mage och ben att jag skakade och då återstod en halvtimme, det blir intressant att se om jag tar mig upp ur sängen imorgon… 😉

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Talanggruppen igen

  1. Grattis! 😀 Det är ni väl värda! Jag och Holly får blrja satsa nu, vore hur coolt som helst med två Agildare i talanggruppen 😉

  2. Åh , Grattis igen ! Vad kul att ni kom med ! Förlåt att vi vill ta valpar på Moira men hon är bara för bra att inte göra det ! Det är så kul att läsa om era äventyr ! Lycka till med träningen och hoppas vi syns snart !

  3. Sandra

    Grattis syrran!!! Måste ta och ses snart!!! Massa bus frÅn Z!

    Juste matte hälsar till er oxå 😉 kraaam!!

Kommentera

