Talangläger minitävling (film)

Hade velat och tänkt skriva en rapport om lägret men på grund av hemsk, hemsk nackspärr sedan imorse väljer jag att sitta så lite framför datorn nu som det går (blir ju så att det räcker och blir över av den varan på jobbet) och tänkte därför bara lägga upp filmen från söndagens minitävling. Detta är verkligen inte en ”skrytfilm”, Moira blev så berörd över något under platsliggningen och jag fick henne inte att släppa den oroliga känslan innan det var vår tur att utföra fria följet, inkallningen och hopp-apporten. Det kändes verkligen så tråkigt att inte kunna vara ett tillräckligt stöd för henne när hon behövde det 😦 men jag är så glad och stolt över min lilltjej som försökte sitt allra bästa fastän hon tyckte det var så jobbigt ♥ (hon är inte i balans någon gång under programmet och det syns tydligt i fotgåendet där hon på grund av detta växlar position hela tiden, de STORA missarna i inkallningen och hopp-apporten samt på de ställen där hon ställer sig och nosar, för att inte tala om alla ljud som kom av frustration…)

Om nu Moira var duktig och försökte att göra sin del av kakan trots stor ”obalans i huvudet” så var jag desto sämre eller vad sägs om stegförflyttningarna i tre steg åt höger och vänster? Hrm jag har verkligen något att jobba på där för att faktiskt gå tre steg som dessutom även är lika stora… 😉

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Talangläger minitävling (film)

  1. suddenochlillebror

    För att inte vara på topp så tycker jag fotgåendet ser bra ut, tänk bara hur det måste se ut när allt stämmer! Stegförflyttningarna ÄR svåra, jag försöker lära Bingley att göra dem bra, men har kommit fram till att de aldrig kommer bli bra om inte jag kan hålla ordning på mina fötter och jag som har svårt att bara gå rakt 😉

  2. Mia

    Hej Kristin!

    Tack så jättemycket för filmhjälp, träningstänkande och kringliggande sällskap under lägret :D! Tråkigt att Moira blev så påverkad av platsliggningen, men i slutet med ”lyckorutan” som gick så bra så såg vi ju ingenting av det! så visst var det skönt att avsluta bra :)? Och era stegförflyttningar bakåt är verkligen SÅ snygga, är jätteavundsjuk på dem :)!

    Vi ses i december!

  3. Ja, i vissa vinklar är de verkligen lika våra tjejer 🙂 Och de verkar vara rätt lika på insidan också 😉 Jag längtar också till fredag, jag hoppas vi kan hjälpa till med nåt iaf 🙂 Jag ska också finurla påvad som ska tränas. Mon tur att baka nu 😉

  4. Hej Kristin
    kul att få se filmen, jag tycker att fotgåendet ser riktigt bra ut ,hon gör många fina saker och du med 🙂 men tråkigt när det händer något och att dom lägger på sig det.
    Måste få tacka för söndagens träning – din coaching med mig och Carma, sista biten på inkallningen gav skörd ;-))) Provade i går från stå som vi gjorde i söndags och när ligget kom slängde hon sig ner, kutade som en galning sista biten fin ingång och då kom belöningen TJOHOOO tack för en trevlig helg och all hjälp kram på dig marie&carma

  5. Elin, Daisy & Ness

    Som sagt det känns oftast värre än det ser ut, jag tyckte det såg så fint ut både live och på filmen! Vi kör på och fixar detta tillsammans 🙂

Kommentera

