Lägerdags

Blir inte mycket skrivet här men med en envis ”bakomliggande” förkylning som aldrig ger sig och som gör sig påmind med feberdagar med jämna mellanrum finns ingen energi kvar när jobbet som är väldigt intensivt just nu och hundarna fått sitt… Efter helgen hoppas jag dock orka plita ner en rapport när det efterlängtade och förhoppningsvis väldigt roliga och givande talanglägret är över för denna gång. Håller just nu på att i huvudet gå igenom allt som måste packas så det bara är att slänga ihop detta när jag kommer hem – allt måste dock komprimeras och packas noga så både jag OCH Elin får plats med allt som vi vill ha med i min lilla bil. Nu ska jag börja ladda och samla energi för en helg med massa träning och lydnadsnörderi med likasinnade!!! 😀

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

