Hipp hipp hurra Moira 2 år idag

Idag fyller bästa liten två år (lagom till att hon går ur sitt höglöp). Precis som förra året tänkte jag illustrera litens utveckling det senaste året med en bild i månaden;

12 månader och väldigt naken ;):


13 månader mycket ben men inte så mycket kropp än:

14 månader och leker bergsget:
15 månader på träningsläger i Boxholm:
16 månader
finaste julhunden:
17 månader både kropp och päls har börjat komma:

18 månader står och poserar fullt koncentrerad:

19 månader flickan med dumboöronen 😉 i fullt språng:

20 månader med det mesta av pälsen borta igen:

21 månader lilla tjejen på höga stubben:

22 månader fritt följ på träningstävling på SSBK:
23 månader
en varm och härlig baddag på landet hos Tomas och Jessica:
2-års dagen dålig mobilbild (pga allt regnande idag fick kameran stanna hemma under promenaden):Dagens sötaste var när vi var ute och gick och ”morfar” (min pappa) ringde för att ”gratulera” den lilla – hm vi vet att det är en hund vi pratar om – hon såg minst sagt förvirrad ut när hon hörde honom men inte kunde se honom någonstans på fältet… 😉

Imorgon ska jag även få till ett inlägg med lite om vad jag och alla fyrbenta (Elins tjejer är här från igår till nästa söndag medan matte och husse njuter av smekmånad i Karibien) har för oss, just nu orkar jag inte efter för mycket tid framför datorn redigerandes massa bilder från i sommar. 🙂

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar