Knapp vecka med Gin på besök

Som jag skrev i förra inlägget så skulle Gin komma och bo här hos oss till jul medan matte jobbar i Norge och nu har det snart gått en vecka. Första natten var hon orolig och hade svårt att sova, därefter har allt gått tipp topp och hon har tagit en självklar plats här. 🙂 Så skönt även att se alla tre tjejerna fungera så fint tillsammans och ofta hittar man dem liggande tätt intill varandra – när vi åker bil knöker de ihop sig huller om buller på varandra och tar bara upp dryga hälften av ytan i buren. ♥

Under veckan har det blivit lite lättare hjärgympa för de röda + den vita i form av tennisbollssök samt lite shejping med stänga/öppna lådor och kroppskontrollsövningar att stå i skål och ”handstående” (stå på framtassarna). Kul tycker både de tre fyrbenta och jag, även om det emellanåt är lite klurigt för tjejerna är rätt olika att träna med sina respektive starka och svaga sidor.

Ett par bilder på tjejerna (ursäkta den taskiga kvaliteten – de är tagna med min mobil):

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Knapp vecka med Gin på besök

  1. åå vad glad jag blir av att läsa att det funkar med alla tre, tusen tack kristin, du ska bara veta vad tacksam jag är att du tar hand om min älskade orange!! vad kul att ni prövade trean tillsammans 😀 funkade alla moment? KRAMAR

Kommentera

