Ett år som 08:a

Idag är det precis ett år sedan en liten inte så ullig 8-veckors valp hämtades upp från Motala. På vägen upp var det alldeles stjärnklart och när vi var vid skogarna söder om Nyköping var hela himlen full av stjärnfall, väldigt passande med litens namn; Moira = en ödesgudinna. Jag är så oerhört glad och nöjd med min lilla röding ♥ (även om jag ibland önskar att jag kunde komma på en bra lösning för att hitta avstäningsknappen till den glappande lilla skällmunnen 😉 )!!!

Slänger in några bilder på mig och tjejerna som Åsa tog med min kamera i söndags:











Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

