En Star mindre

Imorse hämtade Ninni och Micke Star igen och även om livet alltid går tillbaka till sitt normala när den man passar (oavsett om det är en hund eller människa) åker hem så saknar både jag och tjejerna den goa, fina killen. – Tilda var så glad att äntligen ha en annan hund som älskar att ligga nära och gosa lika mycket som hon gör och Moira tyckte bara att det är så kul att ”leka med” och terra stackars Staren…

Det har annars inte hänt mycket här idag vilket medför att jag nu måste sätta fart och tvätta lite och fixa inför den kommande veckan innan jag kör ett kort shejpingpass med tjejerna och sen parkerar mig i soffan framför teven precis som den latmask jag egentligen är… 😉

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “En Star mindre

  1. elindaisy

    näe skulle inte riktigt kalla dig för en latmask… väldigt kreativ och aktiv är du!!

Kommentera

