Spår och bilder från tävlingen

Idag träffades jag och Elin för spår och promenad. Under sommaren har det inte blivit något nosjobb för tjejerna så det var verkligen dags, tyvärr var dock hela skogen invaderad av svampplockare så det gick inget vidare för någon av mina tjejer även vi tog oss runt spåren. Moira blev skrämd av en gubbe som ”smög” omkring i skogen precis där vårt spår gick och hon såg heller aldrig att det var en människa så idag blev det mer ragga och morrskälla på monster än jobba… 😉 Nästa gång ska jag se till att hitta en mer störningsfri miljö samt lägga flera korta spår så hon verkligen får lyckas!

Nu ikväll har jag även äntligen tagit tag i att redigera lite bilder från i lördags som bästaste Camilla tog på oss när vi tävlade med min kamera. Bilderna kan ses vid klick på denna bild:
 
Imorgon lämnar vi av Tildis hos mina föräldrar och sen åker jag och Moira ner till Motala för att umgås med Ninni under dagen. Med oss hem på kvällen tar vi även Qinsan som varit där nere några dagar och förhoppningsvis blivit inspirerad av sin mor att börja löpa så att hon i sin tur kan dra igång sin dotter! 😀

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Spår och bilder från tävlingen

  1. elindaisy

    Halloj,

    Fin fina bilder men det var ännu bättre live, vilket ekipage säger jag bara 😉 . Tack än en gång för att du hängde med till veterinären och tack för en trevlig stund i skogen. Hoppas du hade det trevligt i Motala!

    Kram/Elin

Kommentera

