Idag är ingen vanlig dag, idag är litens ettårsdag!

Tänk att det redan gått ett år sedan jag skrev detta!
.
Som säkert tidigare framgått 😉 är jag mer än nöjd med Moira och hon lever verkligen upp till alla förväntningar plus lite till. ♥
.
Några bilder på Mojen och hennes utveckling första året!
Fortfarande i mammas mage tillsammans med Hektor, Z, Turbo, Enzo, Chilli och Molly:


Precis nyfödda:

En vecka gammal och den lilla tjockisen, eller paddan som jag kallade henne som liten 😉 vägs:

En månad och med huvudet i blivande mattes knä:

Två månader och dags för hämtning:

Två månader och en av de första promenaderna här hemma:

Tre månader när hon fortfarande hade stora lockar ♥ på öronen:

Fyra månader och ett riktigt snömonster:

Fem månader busar i soffan:

Sex månader poserar nere i Motala:


Sju månader och relativt välpälsad för att vara M:

Åtta månader perioden när baken var lite högre än fronten: 😉

Åtta månader apporterar dummy:

Nio månader poserar under träningsdag med syskonen:

Nio månader apporterar gräsand:
(Påminner mig om att det var alldeles för länge sen vi ”lekte” med fågel)

Tio månader poserar på en höbal med Tildis:


Elva månader och i spänd förväntan på mer bad:

Ett år:

Man kan ju inte alltid vara snygg – tycker hon liknar Långben här:

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Idag är ingen vanlig dag, idag är litens ettårsdag!

  1. Grattis syrran! Vad duktig din matte var som orkade skriva månader efter varje bild 😉 min är lite lat men jag har fått gris öra så jag är mycket nöjd och sen ska jag tydligen få massa smaskens till middag!! 🙂 hälsa morsan o dom andra sen!! Kraaam

  2. Emelie

    Grattis syrran på 1-årsdagen! Önskar Chili!

  3. Stort grattis till lilla Moria och hennes syskon ❤

Kommentera

