Vårt nya ”trick”

Vi har ett nytt litet trick jag och liten, att hoppa upp så där graciöst, smidigt och gulligt i famnen som alla småvovvar gör på sina mattar. I min enfald trodde jag att det såg lika gulligt ut som när småtjejernas hundar studsar upp i mattes famn, den illussionen krossades brutalt när Helena tog några bilder på mig och Mojen – fast vad hade jag egentligen trott, om man i ordböcker slår upp ord som graciös, smidig eller gullig så dyker knappast bilder på mig eller Moira upp… 😉

Klapp på magen - "Hit ska du hoppa skuttunge!"

Satsa uppåt!

Eh smidig och graciös mottagning...

Smidigt eller ej, glada är vi ändå!

Sen måste jag även visa ett par bilder på de goda kräftorna (speceillt goda var de egenfångade) som brorsan och hans Jessica bjöd på ute på landet förra veckan:

De i vita skålen hade Tomas och Jessica fångat, de i den genomskinliga är köpta

Som Tomas skrev på facebook: "Size does matter!" 😉

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Vårt nya ”trick”

  1. Åhh vilket fint kort på dig och lillan när ni gör tricket 🙂

  2. Åh då måste vi ju ta kort när vi gör båda två 🙂 vi saknar er, måste ses snart! Kram från oss!

Kommentera

