I-phone

Tjoho sen en vecka tillbaka har jag äntligen skaffat mig en egen I-phone så nu måste jag testa WordPressappen och göra ett inlägg. 😀

Annars i veckan har vi tränat på, igår var vi med Helena, Åsa och Pernilla på Botkyrkas öppna träning. Jag tänkte få hjälp att börja med stadga att stå och ligga kvar till ställande och läggande under gång – trodde det skulle bli problematiskt eftersom liten senaste tiden varit lätt överspeedad (dagens understatement 😉 )… Dock så är det som vanligt med denna dam att det jag tänkt träna på och som ska bli problem gör hon super och med världens självklarhet. (Tänk om det var lika lätt att få henne att förstå att det evinnerliga skällandet gärna kunde upphöra. :S)

Nu dags att packa ihop spårattiraljer för morgondagens aktiviteter med Helena och hennes dogs samt finaste Daisy som vi plockar upp tidigt imorgon hos Seyhan.

Sist en bild på pälsklingarna tagen med min nya roliga ”leksak”:

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “I-phone

  1. Lindan

    Tekniknööööööörd!! 😉

    Har nog haft samma mobil i 4 år nu….

  2. Åsa

    Avund är det ord som kommer upp i min skalle! 😉

Kommentera

