Oj, oj vad tiden går – ett nytt år och decenium är här samtidigt som ett trevligt julfirande och en härlig nyårsvecka ute på landet utanför Valdemarsvik är till ända. I måndags började jag även jobba halvtid igen efter den långa ”valpledigheten” och det känns kul att med ny energi och inspiration ta tag i allt arbete. Tjejerna har dock inte behövt vara ensamma något i veckan för snällaste Elin har haft dem på förmiddagarna – inte många personer som skulle erbjuda sig det och jag är oerhört tacksam vilket jag även tror tjejerna är. 🙂

Nu ser jag fram emot lördag när jag och liten ska debutera på ”tävlingsbanan”, eller ja på en inofficiell utställning. Jag hoppas att M får en bra upplevelse av att visa upp sig och om inte annat brukar ju utställningar innebära massa tid för passivitetsträning… 😉

Bilder för julafton och nyårsveckan är nu uppdaterade under Bilder-December, samt att det även finns ett par gallerier från härliga snöpromenader nu under början av januari.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Vi kommer rocka fett hälsar Z 😉 Kram

  2. Lena

    Åå va roligt, lycka till på lördag 🙂 håller tummen för er.

  3. Tina og Hektor

    Gratulerer så mye med debuten i valpeshow! Så flink og pen som du er, søster! Ryktene har alt kommet til Norge. I morgen er det jeg som skal i ilden:) Klem fra Hektor

Kommentera

