Lillan håller på att bli stor

Såg precis att Moira tappat sin första tand och det lilla riskornet bredvid är lös, snart ser hon väl ut som en liten förstaklassare med fler gluggar än tänder i munnen. 😉

Jag borde egentligen skriva ett längre inlägg men det har jag ingen lust till så det får bli en länk till några bilder från söndagens valpkurs.  Tyvärr missade jag att fota när valparna fick träffa på fågel – kan säga att min lilla väna, söta valp förvandlades till ett litet ”monster” och viltintresse har hon helt klart så nu hoppas jag kunna bibehålla det så vi kan testa på retrieverjaktprov i framtiden! 😀

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Lillan håller på att bli stor

  1. Vad kul!
    Chili håller också på att tappa sina tänder 😉

  2. Har inte varit inne här och läst på ett tag och nu när jag uppdaterar mig så rinner tårarna….

    Jag tänker på dig!!!

    Sköt om er nu och ta väl hand om varandra!!!

    Många kramar Sari+gänget

  3. Förstår att du inte har tid att uppdatera så ofta med en liten.

    Men vill önska Er en riktigt God Jul & Gott Nytt År

Kommentera

