Tack för alla stöttande ord som jag fått under dagen! Att veta att jag har alla runt om mig samt mina två finaste tjejer här hemma har ändå gjort dagen dräglig. Lillan har hållit sig relativt lugn och verkar förstå att jag mår dåligt, men har haft sina ryck och röjt runt så leksakerna far åt alla håll och fått mig att både le och skratta vid ett flertal tillfällen. ❤

Jag tackar min lyckliga stjärna att lilla underbara hann komma in mitt liv och ser till att hålla mig och Tildisen sysselsatta.

Avslutar med ett fint citat från Jerzy Einhorn (en känd cancerläkare) som min faster skickade mig:
”Sorgen är det pris vi får betala för att vi älskar och uppskattar människor.
 (Sorgen är därför något positivt, hur obegripligt svår sorgen än kan vara att uthärda. Och måste få vara.”)

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Lena

    Hej vännen. Tur att du har Tildisen och Moira hemma men jag förstår att saknaden är stor efter söta underbara Celine. Finns här för dig, hoppas du får en bra helg trots sorgen. Kram Lena

  2. Alexandra & Enzo

    Vill bara skicka många tröstande kramar till er. Vi känner med dej.

  3. Hej,

    Förlåt att jag inte hörde av mig igår, men internet bestämde sig för att ta en pause. Hur mår du nu, känns ngt bättre? Du vet att du kan höra av dig till Seyhan om du behöver ngn som helst hjälp praktiskt. Jag prata med honom igår och då sa han att han tänkt höra av sig till dig för att gå ut med dina tjejer, han tänkte sedan till igen och blev nog lite oroligt att han skulle ta på sig för mkt… typ komma hem med en hund för lite… men han är väldigt bra på koppelpromenader, så det är bara att höra av dig 😉 . Visst är det en tröst att ha två underbara änglar att sysselsätta sig med. Önska jag var hemma och kunde stötta dig mer… jätte fina och sanna ord i citatet.

    Ta hand om dig. Kram!

  4. Kramizar i massevis til dig Kristin!!!

Kommentera

