Intensiv helg med bröllop och första besöket hos valpisarna

Som rubriken antyder var helgen mycket intensiv, lördagen gick till min kusin Davids bröllop – mycket fin cermoni i Dalarös kyrka där Kiki vigde dem och sen blev det en trevlig och rolig middag på Dalarös hotell. Tjejerna var hemma hos min syster med familj – återigen stort TACK – och hade det toppen med promenader och Tilda fick umgås med deras katt Blixten.

Jag kom hem sent på natten och det blev inte många timmars sömn innan jag klev upp för att åka ner till Motala och spendera söndagen i valplådan. Självklart var hela högen ursöta, men det som förvånade mig var att det redan nu gick att se små personligheter på dessa döva och blinda små varelser –> det blir spännande att se hur väl dessa första små personlighetsdrag stämmer sen när de blir äldre.

Det var så underbart att se Qinsi, den hunden gör verkligen allt till 110% och är så duktig på vad hon än förutsätter sig! ❤ Blir min lilla tjej bara hälften så härlig och duktig så kan jag vara LYCKLIG!!!

Qinsan såg hela tiden till att mata och tvätta de små och hon var så härlig när jag kom, när vi tillsammans gick upp för trappan för att komma till valplådan såg det ut som hon mycket stolt sa till mig; ”Kom, skynda och titta vilka fina valpar jag har här Kristin!” ❤ ❤ ❤ Även här vill jag återigen säga ett STORT tack till Ninni med familj för att jag fick komma och våldgästa!!!

För bilder från söndagens djupdykning i valplådan så klicka på Qinsan och valphögen! (Bilderna är av dålig kvalitet – majoriteten kasserades – men jag ville inte använda blixt, så det är förbjudet att klaga!!! 😉 ) 
DSC_0325

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Intensiv helg med bröllop och första besöket hos valpisarna

  1. Lena

    härliga bilder på valparna och Qinsi. Ska bli kul att se när dem börjar springa runt sen 🙂
    kram

Kommentera

